Διαχείριση Κρίσεων
Ετοιμαστείτε για την κρίση και «απαντήστε» με αυτοπεποίθηση.
Η Διαχείριση Κρίσεων περιλαμβάνει πολλές λειτουργίες και αφορά σε πολλά μέρη ενός οργανισμού. Είναι κάτι περισσότερο από μια απλή διαχείριση περιστατικών ή επικοινωνίες κρίσεων: μια κρίση μπορεί να προέλθει και από ένα άλυτο ζήτημα.
Η Διαχείριση Κρίσεων αφορά τόσο στην ηγεσία όσο και στη δομή, στην ομαδική εργασία όσο και στη διαδικασία.
Οι πραγματικές στρατηγικές κρίσεις δεν συμβαίνουν καθημερινά.
Είναι “μη φυσιολογικά” γεγονότα που απειλούν τη φήμη, τα εμπορικά και στρατηγικά συμφέροντα ενός οργανισμού.
Η απάντηση στην κρίση είναι συχνά μια καθοριστική στιγμή στη σταδιοδρομία των ηγετών, των ομάδων και του ευρύτερου οργανισμού.
Η A&K Risk Management Consulting προσφέρει μια πλήρη σειρά υπηρεσιών στρατηγικής ετοιμότητας και αντιμετώπισης κρίσεων.
Είμαστε εκεί για τους πελάτες μας όταν ξεσπούν κρίσεις, παρέχοντας συμβουλές και υποστήριξη όπου χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα διευθύνουμε προγράμματα βάσει των οποίων οι πελάτες μας προετοιμάζουν το προσωπικό τους, τις δομές τους και τα ηγετικά στελέχη τους.